ChipCard member of Payten
  • Početna
  • O nama
  • Usluge
    • Upotreba celovitog rešenja prihvata kartica putem MSU aplikacije
    • Obezbeđivanje sigurne HPP (Hosted Payment Page) stranice za plaćanje
    • Prihvat platnih kartica iz sistema VISA, MasterCard, Maestro i American Express
    • Tehničko uputstvo za integraciju
    • Uputstvo za rad Internet prodavnice
    • 3D Secure tehnologija
    • PCI DSS Level 1 Certification
    • PA-DSS Compliant Application
    • PayByLink – prihvat platnih kartica bez web shopa
  • Vesti
  • Reference
  • Integracija
  • FAQ
  • Kontakt
Engleski jezik
FAQ


 
Kupci

Kojim karticama se može izvršiti plaćanje preko Interneta?
Plaćanje preko Interneta se može izvršiti svim VISA, Maestro, MasterCard i American Express karticama.
 
Ne mogu svojom karticom da platim preko Interneta?!
Proverite kod Banke koja Vam je karticu izdala da li Vaša kartica uopšte podržava plaćanje preko Interneta.
 
Koji podaci sa kartice su mi potrebni da bih izvršio/la plaćanje?
Broj kartice: sve cifre sa prednje strane vaše kartice; CVV2/CVC2: tri cifre sa poleđine vaše kartice, pored mesta označenog za potpis; Datum isteka: nalazi se na prednjoj strani kartice, ispod broja kartice.

Nakon unetih traženih podataka sa kartice, traži se dodatna lozinka?!
U pitanju je 3D secure tehnologija, koja obezbeđuje dodatni nivo sigurnosti prilikom transakcija platnim karticama na Internetu. Traži se, naime, dodatna verifikacija, odnosno šifra, ili neki drugi sigurnosni mehanizam, koji dobijate isključivo od Banke koja Vam je izdala karticu.

Da li, nakon plaćanja, dobijam poruku u vezi sa izvršenim plaćanjem?
Da. Automatski Vam se prosleđuje e-mail sa svim detaljima transakcije. Nakon kupovine na Internetu proverite elektronsku poštu!

Da li da čuvam elektronske poruke tog tipa?
Poželjno je da čuvate račune i elektronske poruke koje su u vezi sa vašom elektronskom kupovinom – dobro će vam doći u slučaju eventualne reklamacije.

Da li mogu da zahtevam storniranje transakcije?
Možete, ali se morate obratiti prodavcu usluge. Sam proces vrši Chip Card, ali isključivo na zahtev Trgovca (možete uneti ime vaše firme/udruženja).

Šta se dešava ukoliko odaberem opciju da plaćanje izvršim platnim karticama?
Ako odaberete opciju plaćanja platnim karticama, bićete automatski preusmereni na zaštićenu stranicu za plaćanje ChipCard-a, putem koje se vrši obrada transakcije u skladu sa svim potrebnim sigurnosnim zahtevima. Na zaštićenoj, sigurnoj stranici Chip Card-a unosite broj svoje kartice i ostale potrebne podatke koje smo naveli. Banka koja Vam je izdala karticu vrši proveru vaše kartice i raspoloživost sredstava na računu, i ako imate uslove za plaćanje, rezerviše sredstva na vašem računu u vrednosti iznosa uplate. Nakon završetka plaćanja bićete ponovo preusmereni na sajt Trgovca gde se uplata završava. Na kraju dobijate e-mail o uspešnosti ili neuspešnosti transakcije (Potvrda o plaćanju).

Ko mi garantuje sigurnost podataka?
Sigurnost podataka prilikom On-line plaćanja karticama obavlja se u skladu sa najsavremenijom, trenutno dostupnom, tehnologijom, propisanom od strane kartičarskih organizacija, zvanom 3D SECURE. Isti način i nivo sigurnosti, koji obezbeđuje Chip Card, primenjuju i svi ostali vodeći svetski pružaoci e-commerce usluga. Možemo reći da garanciju sigurnosti, pored same kompanije Chip Card, pružaju i kartičrske organizacije (VISA i MasterCard) kao i Banka prihvatilac, budući da se čitav tok transkacije obavlja po 3D SECURE pravilima, uz stalan monitoring Chip Card risk tima, zajedno sa risk timom Banke prihvatioca. U skladu sa sigurnosnim zahtevima, ni jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni sistemu trgovca.

Kako da znam da je ovaj sistem On-line plaćanja karticama pouzdan?
Chip Card je procesorska kuća u vlasništvu kompaniije Asseco SEE, koja, kao jedna od najvećih IT kompanija u Srbiji ima sve neophodne sertifikate koji govore o sigurnosti poslovanja sa platnim karticama (od kojih je najvažniji PCI DSS – Payment Card Industry Data Security Standard). S druge strane, e-commerce standardi, koji se primenjuju, su 3D SECURE – skup standarda koji govori o sigurnosti i služi za sprečavanje od zloupotreba (MC Secure Code i Visa Verified by Visa), čije nove verzije prihvatamo i ažuriramo.

Da li su uplate preko Interneta bezbedne?
Plaćanje proizvoda i usluga platnim karticama na Internetu podjednako je bezbedno kao i na POS terminalima u fizičkim prodavnicama. Štaviše, na Internetu postoje servisi za posredovanje u bezbednom obavljanju plaćanja, koji pružaju veći stepen sigurnosti u obavljanju transakcija od tradicionalnih načina plaćanja. Takođe, u Srbiji su na snazi zakoni koji se posebno odnose na elektronsku trgovinu i koji pružaju potrošačima ista prava i isti nivo zaštite kao i prilikom tradicionalne kupovine (pravo na garanciju, povraćaj novca, reklamaciju, raskid ugovora, i drugo). Najvažniji od pomenutih zakona su: Zakon o elektronskoj trgovini, Zakon o zaštiti potrošača i Zakon o zaštiti podataka o ličnosti.

Šta se dešava ukoliko ipak postanem žrtva prevare?
U slučaju da ipak postanete žrtva prevare, krađe podataka ili zloupotrebe platne kartice, reagujte odmah! Ako izgubite platnu karticu ili primetite „sumnjive“ stavke na izvodima o prometu sa računa, pozovite Banku koja Vam je izdala platnu karticu, konsultujte se i, ako je potrebno, deaktivirajte platne kartice. Korisno je znati da su domaćim zakonima (u prvom redu Krivičnim zakonikom), pokrivena tradicionalna krivična dela koja se čine uz upotrebu računara i komunikacionih mreža, ali i krivična dela koja su specifična za informaciono-komunikacione tehnologije. Ako pretrpite veću štetu ili otkrijete neku veću prevaru, možete se obratiti posebnom Odeljenju za visokotehnološki kriminal pri MUP-u Srbije, ili podneti prijavu posebnom Odeljenju za visokotehnološki kriminal Višeg javnog tužilaštva u Beogradu. U slučaju krađe ili zloupotrebe ličnih podataka ili ako smatrate da postupanje nekog prodavca nije u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti, problem možete prijaviti ličnosti.


Prodavci
 
Kada mogu da očekujem novac od kartičarskih transakcija na svom računu?
Novac na vaš račun, Chip Card uplaćuje u roku od dva do tri radna dana od dana komitovanja transakcije.

Da li mogu pokrenuti plaćanje karticama preko Interneta i ukoliko sam fizičko lice?
Ne. Saradnju možemo realizovati samo sa pravnim licima registrovanim u Srbiji.

Da li mogu pokrenuti plaćanje karticama preko Interneta ukoliko imam firmu registrovanu u inostranstvu?
Ne. Saradnju možemo ostvariti samo sa pravnim licima registrovanim u Srbiji.

Da li mogu pokrenuti plaćanje karticama preko Interneta ukoliko imam preduzetničku radnju?
Da.

Kako da znam da je ovaj sistem On-line plaćanja karticama pouzdan?
Chip Card je procesorska kuća u vlasništvu kompaniije Asseco SEE, koja, kao jedna od najvećih IT kompanija u Srbiji ima sve neophodne sertifikate koji govore o
sigurnosti poslovanja sa platnim karticama (od kojih je najvažniji PCI DSS – Payment Card Industry Data Security Standard). S druge strane, e-commerce standardi, koji se primenjuju, su 3D SECURE – skup standarda koji govori o sigurnosti i služi za sprečavanje od zloupotreba (MC Secure Code i Visa Verified by Visa), čije nove verzije prihvatamo i ažuriramo.
 
  • Upotreba celovitog rešenja prihvata kartica putem MSU aplikacije
  • Obezbeđivanje sigurne HPP (Hosted Payment Page) stranice za plaćanje
  • Prihvat platnih kartica iz sistema VISA, MasterCard, Maestro i American Express
  • Tehničko uputstvo za integraciju
  • Uputstvo za rad Internet prodavnice
  • 3D Secure tehnologija
  • PCI DSS Level 1 Certification
  • PA-DSS Compliant Application
  • PayByLink – prihvat platnih kartica bez web shopa

Prijavite se za Chip Card-ov newsletter i pratite najnovije vesti i rešenja!

Ovim izjavljujem da sam vlasnik ove e-mail adrese i saglasan sam da primam komercijalne informacije elektronskim putem od Chip Card ad Beograd koja je deo grupacije Asseco South Eastern Europe.
Pružanje informacija putem e-maila i davanje saglasnosti za primanje komercijalnih informacija elektronskim putem od grupacije Asseco South Eastern Europe je dobrovoljno, ali je takođe neophodno za primanje istih. Imama pravo da pristupim svojim ličnim podacima i da ih ispravim. Podaci su dostupni drugim kompanijama u okviru grupacije Asseco South Eastern Europe (uključujući i one sa sedištem van EEP-a).
Lični podaci sadržani u e-mailu biće obrađeni u cilju odgovaranja na upite, slanja ponuda i u marketinške svrhe. Kliknite ovde da biste videli našu Politiku privatnosti. Ako želite da se vaši kontakt podaci obrišu, molimo pošaljite zahtev na dpo@chipcard.rs, navodeći podatke koji su popunjeni prilikom slanja e-maila.
Greška: Proverite unete podatke!

Kontakt

Adresa: Bose Milićević 8
11000 Beograd
Tel. +381 (0) 11 30 40 906
Fax. +381 (0) 11 30 40 965
I-mejl e-services@chipcard.rs

Call center 24/7
Tel. +381 (0) 11 30 40 900
I-mejl monitoring@chipcard.rs

Podaci o ovlašćenom lica za zaštitu podataka o ličnosti:
Adresa: 11042 Beograd (Voždovac), Bose Milićević broj 8
Telefon: +381 (0) 30 40 961
I-mejl: dpo@chipcard.rs

Politika privatnosti

Prijavite se za naše usluge

Prijava

Postavite pitanje

Pitajte nas
Karijera
Ukoliko želite da radite u poslovnom okruženju koje nudi mogućnost za profesionalni razvoj i usavršavanje na pravom ste mestu.

©2019 Chip Card a.d. All rights reserved

Izradio eVision - we bring your business on line